Har bestilt et spill…

Posted: May 5, 2010 in When afk

…som ikke har noe med WoW å gjøre! Omg! Går det an, liksom?

Spillet som skal få æren av å dele min dyrbare gametime med WoW, er “Anno 1404“. Spilte dette for mange år siden, da det het noe liknende (Anno 1606?), og gleder meg til det dumper ned i postkassa. Desom du har spitl CimCity og likte det, er dette antakelig noe for deg. Du må bekymre deg over byens veiplanlegging, arbeidsplasser og havnekapasitet, men også innbyggerenes krav til fersk brød, tilgang på tobakk og grøntområder.

Grafikken i spillet skal være en godbit i seg selv, så jeg gleder meg til å se soloppgangen stå over de høye grantrærne, hvorunder tømmerhuggere går løs på dagens arbeid, eller ettermiddagssolen som farger havet gyllent mens den  går ned over mine gullskimrende kupler, majestetiske søyler og sprudlende fontener i bykjernen.

WoW er selvsagt fortsatt min baby nr 1, men kan jo spille dette innimellom dersom det skulle vise seg¨å være en suksess.

Har du prøvd “Anno 1404?”

Comments are closed.