I can haz turtlez?

Posted: May 4, 2010 in Around Azeroth

Har bestemt meg for at denne skal bli min nye venn. Så løper rundt og fisker overalt, men hittil har jeg bare fått en haug med fisk. Hva jeg skal med den er jeg ikke sikker på, sitte på den i Dalaran antakelig. Men har jo satt sammen et fiskeoutfit, så må jo ha en mount som passer til! Eller…?

Mange mener at fishing i WoW er utålelig kjedelig, men jeg synes det er rett så avslappende. Iallefall når det er noe morsom guildchat gående, og det er det jo som regel med tanke på gærningene jeg deler guildnavn med. Pleier å fiske i Wintergrasp og lage fish feast for å ta med til raids, men de selger for ganske stive priser på ah også, så kunne sikkert tjent en god slant om jeg ville.

Stod forresten med vann til knærne i Borean Tundra, våt, kald og lei med håp om å få en skilpadde på kroken, da dette hendte:

Han visste ikke om den engang, trengte bare noen angelfish for å booste dps'en sin. Oh the irony! Argh! Men den kommer nok, Jeg har god tid, og det blir verdt det, bare se hvor kule vi kommer til å se ut, skilpadden og jeg:

Ow yess!

Comments
  1. […] Was fishing in Grizzly Hills the other day, to get mats for Fish Feasts and also try get the Turtle I wrote about here, when it hit me that Grizzly Hills is pretty beautiful, and how nice it would have been to actually […]