Im still alive!

Posted: April 29, 2010 in When afk

I aller høyeste grad, dersom det var noen som lurte. Fikk en bekymret mail der noen spurte om jeg hadde sluttet å spille wow? Nei, erru gæærn 🙂 Absolutt ikke. Hadde ikke tenkt å la det gå så lenge før jeg blogget igjen, heller.

Har jobbet mye mer enn jeg pleier, har to jobber for øyeblikket. Dessuten har jeg bestemt meg for å være mer sosial. Sånn i det virkelige liv. Tilbringe litt mer tid med familie og venner, nå som jeg ikke bor 70 mil unna dem lenger. Det føles bra.

Har samlet opp masse ideer og inspirasjon til blogging, så jeg er rett rundt hjørnet, tro meg 🙂 Ellers er Lich King snart død, håper jeg, har hatt noen forsøk på ham, men han slår hardt. Så er han jo selveste Lich King også, skulle da bare mangle.

Hvordan har dere det, alle sammen, forresten?

Klemmer

Comments are closed.