Min favorittboss…

Posted: April 15, 2010 in Raidtime!

… er Valithria Dreamwalker. Ingen tvil. I motsetning til de fleste bossfighter, er det ikke om å gjøre å drepe denne, men derimot heale den opp til liv. Hun er ved 50 % når fighten starter, og når Valithria er på 100 %, er fighten over. Hun åpner 6 portaler (3 på 10man), hvor et visst antall healere går inn og plukker opp så mange Emerald Vigors som mulig. Disse gir deg masse mana tilbake, samt øker healing power, selv var jeg oppe i critheals på 250 000. Moro!

To tanks behøves i denne fighten, en på hver side, og det er fem forskjellige typer adds med ulike egenskaper som behøver å tas ned i rett rekkefølge. I tillegg må man hoppe unna Column of Frosts, da disse gjør aoe damage og kaster spilleren opp i lufta. Fryktelig irriterende for healerne å måtte heale opp de som står i dette, ettersom det er Valithria som krever all fokus. “Huh? I got thrown up in the air and died wtf?” Sukk. Alle som har spilt wow en stund burde forstå at er det hvit røyk som kommer opp av gulvet, er det som regel ikke noe bra. Ikke stå i det! Argh.

I kveld fortsetter vi med Professor Putricide. Morsom på 10man, fullstendig kaos på 25. Satt oppe altfor lenge i går, og merket at jeg holder på å sovne nå. Hva gjør man når man ikke liker kaffe? Kjøper Redbull kanskje? Hmm. Ingen dårlig ide, når jeg tenker meg om. Ovenfor en illustrasjon av anbefalt plassering for Dreamwalker. Funker bra for oss. Nederst Tankspots video for taktikker. Er bare en fight som må oppleves, er såååå morsom! 🙂

Comments are closed.