Bag addons

Posted: April 7, 2010 in Addons

Dagens addontalk: Addons for å holde oversikt over hva du har i bagene eller banken din. For meg er dette viktig, ettersom jeg drasser rundt på skrot / shinies fra vanillatider og til nå. Ikke søren om jeg orker å logge frem og tilbake for å finne ut hvem som eier hva, det har jeg ikke tålmodighet til. Og bagene mine må vises som én stor, hvis ikke blir jeg bare frustrert og finner ikkenoe (ARGH! Jeg vet den er her et sted!!!).


OneBag: 

♦ Pure love.

♦ Åpner alle bagene som én stor.

♦ Viser farger for rarety of item ( tilgi norsk-engelsken). Epics i lilla. Questitems er gule. Du skjønner tegninga.

♦ Kan endres på slik at du ser dem som du vil. Kolonner, utseende osv.

♦Viser de bagene du vil se.

♦ Åpnes automatisk når du går til postkassa, AH, skal trade noen osv.

♦ Download heeeere! Do it, do it!

Onebank:
Can be pure love (om du organiserer det litt bedre enn meg).

♦ Samme opplegg som OneBag.

♦ Neida, jeg har ikke mye søppel i banken min. Bildet er nemlig fra TBC.

♦ Go get it here.

BankItems:

♦ Perfekt for alle som liker alts, professions og farming.

♦ Viser hvor mange du har av et item, hvem du har de på og hvor du har dem (bank, mail, ah etc).

♦ Du kan gå inn og sjekke bank / bager / eqipped items på dine andre toons uten å måtte logge over.

♦ Du kan sjekke guildbanken din

♦ Last ned her!

Comments are closed.