Recount

Posted: April 5, 2010 in Addons

Første addon jeg skal ta for meg, som sikkert nesten alle bruker. Det finnes mange lignende damagetmeter, men jeg er fornøyd med denne.

Mange tror Recount er til for å linkes hver gang de ligger øverst (til irritasjon for andre), men det er ikke tilfelle. Man kan derimot lære mye, både av andre og seg selv, ettersom Recount lister opp alt som skjer i combatlogen.

Hvor mye dps gjorde jeg på denne fighten? Hvilkne spells brukte jeg her? Hva burde jeg gjøre mer av? Hvor mye crittet, misset eller dodget jeg? Hvem står i aoe de ikke skal stå i, og hva døde vi egentlig av på den siste wipen?

Recount kan lastes ned her
, kan også anbefale å laste ned Curse's client som er et program du lagrer på PC'en. Derfra kan du styre alle addons og den holder deg orientert om oppdateringer. Det er graits å bruke, med mindre du vil oppgradere til Premium, noe jeg ikke har hatt behov for hittil.

Recount. Har du det?

Comments are closed.