Sees neste år!

Posted: April 4, 2010 in Around Azeroth

Jeg fikk ikke vært på TG i år. Trodde ikke jeg skulle få anledning til å dra når billettene ble lagt ut. Lillebroren min var der og fortalte at han var bland de eldste dette året. Hjelpes. Lurer på om de slipper inn seniorer som meg neste år? Det skal finnes ut, det er herved bestemt.

Noble Garden er forresten i gang i Azeroth. Alle løper rundt i buskene og leter etter egg. Jeg gjorde det i fjor, står elegant over i år. Har fått min Violet Proto Drake og det holder lenge for meg. For deg som trenger achievementet for å kunne cruise rundt med 310 % speed, finnes det visstnok en brukbar guide her. Om den er bra eller ikke gjenstår å se. You tell me? 🙂 Håper alle har hatt en bra påske, Tg eller ikke.

Comments
  1. […] a year ago I wrote that I this year would be going to TG; The Gathering, but I have realised I feel too old. Also, I like  my comfort and would probably be […]