Addons!

Posted: April 4, 2010 in Addons

Kommer til å skrive litt om addons fremover. Mine favoritter, kanskje nettopp du finner en du liker? 🙂

Slik ser min interface ut for øyeblikket, midt i en raid:

Ingen mystisk, fancy interface, har klart meg i fire år (eller er det 5? Hvorfor husker jeg aldri dette? Dammit!), med default interface og det har gått bra. Dette er addonsene jeg føler meg naken uten. I tillegg til disse har jeg mange flere, klassespesifiserte og generelle. Apropos generelle, minn meg på hvorfor klokken bare er 06.30 på morgenen og jeg er våken? Om jeg ikke har lagt meg ennå eller er oppe tidlig tør jeg ikke fortelle. Begge deler er jo like ille!

I morgen ( senere i dag) blir det mer addonsnakk. I mellomtiden spør jeg deg: hva er din favorittaddon?

Comments are closed.