Im only here because my realm is down

Posted: March 29, 2010 in Around Azeroth

Barrymoo. Moooo.

I kveld var alt klappet og klart for ICC 25. Flasks ble drukket, fish feast servert og buffs kastet. Vi hadde nettopp drept 1 stk trashmob da warrior tanken ble d/c, tett etterfulgt av en hunter og en warlock. Deretter kom turen til meg, og som dominobrikker, pop pop pop,  ble vi én etter én kastet ut av serveren. Etter en halvtime uten at noen lyktes å komme inn igjen, ble raiden avblåst. Argh!

Den eneste realmen som var oppe, var Turalyon, og i påvente på at min realm skulle ønske meg velkommen tilbake, lagde jeg meg en random toon, en tauren hunter ved navn Barrymoo. Det var jeg ikke alene om. Husker du menneskemassen som oppstod da TBC åpnet? Vel, dette var noe av det samme. Overalt løp det tauren shammies, hunters og warriors rundt, ved navn Moomoooo, Cowshooter og Taurenrules. Og vi ble flere for hvert sekund.

Etter en halvhjertet forsøk på å gjøre et quest, innså jeg at det fikk være måte på kjedsomhet, og så heller på tv. Noe jeg omtrent ALDRI gjør vanligvis. Etter en og en halv time klarte Blizzard å sette på plass kabelen en eller annen programmerer snubla i, og dørene til kjære Bronzebeard åpnet igjen. Phew! Ikke la oss utsettes for dette igjen, pretty please? With sugar on the top? Og beklager Barrymoo, du og jeg vil nok aldri få noen lang fremtid sammen. Hjemme best, borte pest. Eller noe i den dur. Godnatt alle sammen! 🙂

Comments are closed.