Noen som vil…

Posted: March 26, 2010 in News

…være med til California?

Fra 22 til 23 oktober er det igjen duket for BlizzCon, og jeg har veldig lyst til å dra. I august i fjor så jeg eventen via web, men det hadde vært moro å oppleve det live. Jeg vet jo aldri om jeg får muligheten igjen. Muligens har jeg sluttet å spille neste år, ikke godt å si? Og California er sikkert et sted som er verdt å få med seg. Billetten kostet $ 125 i fjor, noe jeg synes er helt ok. Hotell og fly kommer vel til å koste en god del, men det er jo fortsatt et halvt år til, så det burde nok gå i orden.

Har derimot ikke så lyst til å gå rundt alene, selv om jeg garantert kommer til å bli omringet av likesinnede. Kommer sikkert til å gå meg bort og ende opp i Lost and Found. Kanskje jeg kan poke noen guildmedlemmer og overtale dem til å bli med meg? 😀 Guildtreff i California, ja takk!

Frister det med BlizzCon?

Comments are closed.