For lite å finne på…

Posted: March 26, 2010 in Around Azeroth

Jeg er på jobb og kjeder meg. Google er min venn i slike situasjoner. Var på denne samme jobben at jeg for mange år siden oppdaget WoWWiki, og fikk en “Aha!”opplevelse da jeg skjønte at spirit ikke var hunters main-stat, at det fantes et auction house hvor man kunne kjøpe og selge ting, og at mobs merket med ?? eller dødninghode ikke betydde horde, men derimot at moben var minst 10 level høyere enn meg.

Så å surfe på WoW greier på jobb er ikke noe nytt for meg. Heldigis er det ingen sjanse for at sjefen min skulle lese denne bloggen, så ingen fare der.

I dag fant jeg en test, “hvilken WoW rase er du?” Egentlig ganske meningsløs og kjedelig test, men dersom du er i nærheten av å kjede deg like mye som jeg gjør akkurat nå, er den kanskje en liten oppkvikker. Jeg ble forresten, for å bruke ordet enda en gang, kjedelig nok human. Bah. Hvorfor ikke en spennende nelf, spør jeg bare!

For de som har lite å gjøre: hviken rase ble du?

Comments are closed.