Epic fail?

Posted: March 25, 2010 in When afk
Silly computer being silly

Jeg trenger ny musematte. Den jeg har nå, fungerer ikke så bra. Den er for glatt og for stor. Den er nemlig ikke-eksisterende, ettersom jeg for øyeblikket bruker bordoverflaten som musematte. Satt og surget litt og kom over denne PC'en. Altså. Seriøst. Jeg er ingen ekspert på PC'er og teknologi, jeg detter ut når folk snakker om å formattere harddisker og megahertz og sånn, men salgstrikset “Lar deg se Dirty Dancing i fred for tusende gang” preller virkelig av på meg, og har motsatt effekt.

“DVD sak så du kan lage dine egne DVDer med film, musikk, bilder og tekst”. Hallo? Er dette et “kvinneuttrykk” for å fortelle at PC'en kommer med dvd-brenner eller hva? “Hukommelse som en elefant” vil jeg anta betyr at PC'en har mye minne, mens “Super smart hjerne som er like våken og opplagt tidlig en mandags morgen som natt til søndag” muligens skal bety at Ladies-Line (ja, den heter det, tenk!), som forøvrig er dekket med 70 glitrende Swarowski krystaller, er en oversettelse for en krafitig prosessor.

Seriøst. Selv om jeg ikke kan så mye om PC'er, funker ikke dette for meg. Gi meg heller en svart metallic maskulin PC som oser av GHz, MHz og GB. Fortell om de kraftige høytalerne som får frem de dype basstonene til Rammstein på full styrke mens jeg raider ICC25. Server meg en fantastisk beskrivelse av det fantastiske skjermkortet som får meg til å kunne studere porene på min fantastiske draenei shammy, og overbevis meg om at PC'en skapt av og for gamere, og den formerlig roper ut “Hey! Med meg vil du alltid ha 60 fps og 0ms med all grafikk på maks, og det midt i Dalaran sentrum!”

Ladies-Line får dommen “Fail” av meg. Rett og slett fordi vi fortjener mer!

Comments are closed.