Flute. I haz it.

Posted: March 24, 2010 in Around Azeroth

Jeg har tidligere skrevet om hvor mye stæsj jeg har i banken. Vel, nå har jeg en ting til! Jeg brukte lang tid på å farme for Orb of the Sin'dorei, men etter jeg fikk den ville jeg ha Piccolo of the Flaming , en trinket som får alle rundt deg til å danse! Yay! Jeg har brukt den under dagens raid, til både glede og irritasjon (glede for meg. Irritasjon for alle andre).

Denne godbiten dropper fra en rare elite i Stratholme, men han er der som regel, så så voldsomt rare er han nå ikke. Jeg boostet mine gode venn Simons druid alt, og skremte han ved å rope høyt ut over Ventrilo da jeg så den lille shiny tingesten. Jeg fikk den, såklart.

Det kan forresten anbefales, sånn pengemessig, å ta seg en solotur til Stratholme en gang iblant. Foruten masse Runecloth, grønne items og gull, er det en mengde bosser der som dropper blå bop's. Er du enchanter kan du DE disse og selge på AH, eller gjøre som meg, lage scrolls med Crusader enchant og legge ut. Crusader selger ALLTID, for minst 100 gull. Og matsene er simple, særlig etter en tur i Stratholme. Er du heldig, får du kanskje en mount på siste bossen også. Eller enda heldigere å få en fløyte, slik som meg. Bare husk å ta den av før du dreper boss nummer 10 i ICC. “Noen” husket nemlig ikke det i kveld, og spilte herlig fløytemusikk under hele fighten. Kremt.

Comments are closed.