The game is on, hun!

Posted: March 23, 2010 in Around Azeroth

Nå har jeg spilt WoW så lenge at jeg ikke helt husker når jeg begynte. Derfor er det på tide å prøve noe nytt! Ikke spill altså…hallo! I WoW mener jeg, altså. Jeg kan heale en 25 mans raid mens jeg steker kjøttdeig, googler og mater katten samtidig. Og som dps kan jeg innimellom sette i gang en macro med litt aoe slik at jeg kan løpe og hente litt drikke. Men å tanke…DET har jeg aldri turt (bortsett fra en gang i Stockades, og jeg har fortsatt traumer!), for det virker så sinnsykt skummelt! Tenk om jeg ikke klarer å plukke opp alle mobsene? Tenk om taunt er på cooldown og en eller annen caster går bananas og dreper hele gjengen? Lurer på hvem som sitter igjen med skylda da? Jeg, selvfølgelig!

Derfor har jeg unngått alt som heter tanking. Til nå. Jeg trenger forandring. Tiden er inne for å stacke stamina og fordype meg i kunnskaper om det som hittil har vært fremmedord for meg; nemlig dodge, parry og block. Det er min level 71 death knight som har blitt utvalgt til dette formålet.

Noen sier at death knights ikke kan tanke, men det gjelder bare muppetsene som overtok den fryste kontoen til storebroren sin og lagde en deathknight ved navn dkpwngehordz eller noe i den dur. Det er jeg overbevist om. Min death knight skal bli en som får høre “nice tanking m8!” på slutten av en heroic. Og herved er min pep-talk til meg selv avsluttet. Levelingen er i gang!

Derfor spør jeg dere: er det noen som har noen aning om hva som skal til for å bli en god DK tank? 😀

Comments are closed.