Oppdatering!

Posted: March 18, 2010 in When afk

Gif Created on Make A Gif


Først og fremst; takk så utrolig mye for mange kommentarer og e-mail om oppfordring til å blogge igjen. Det varmer så mye!!

Tror aldri det har gått så mye som 3 uker uten at jeg har blogget. Men føler samtidig at jeg har hatt god grunn. 2010 ble innviet med en 3-retters middag og sprudlende champagne i høye glass, men kunne like gjerne bestått av muggent brød og lunkent kattepiss, for hittil har året vært et møkkaår uten like. Dersom teorien om reinkarnasjon skulle vise seg å være rett, lurer jeg på hvem jeg var i mitt forrige liv. Ho Chi Minh? Stalin? Idi Amin? Neida. Jeg mener ikke å syte og klage. Men! I løpet av de første månedene i 2010 har jeg hatt narkomane på døra, vært i en bilulykke, blitt dumpa, katten min fått kreft, jeg skal selv igjennom en omfattende operasjon, og nå, i forrige uke har funnet ut at min inntil nylige samboer har løyet og bedratt min tillitt gudene skal vite hvor lenge.

Fant jeg dette ut ansikt til ansikt (ikke moro, men den vanlige måten å gjøre det på)? Nei. Var det via telefon (ikke optimalt, men iblant nødvendig)? Nope. Var det via mail (so not the way to go)? Næhei. Sms (funker kanskje om du er type 12)? Neida! Det var PÅ FACEBOOK. Kudos til voksne, feige menn som ikke tør å være ærlige og velger å annonsere det der. Menn var forresten er overdrivelse. Ekte menn gjør ikke sånt!

Jeg har grått, grått og grått. Gått på jobb med tårevåte, hovne øyne, grått foran sjefen (som ble helt satt ut og tilbød meg en banan!), grått i melkedisken på Rimi og foran en hyggelig svensk jente som solgte meg en Farris på en café. Og sikkert de fleste andre steder i Oslo og omegn! Men nå er jeg egentlig mest forbanna. For som sagt; bra menn gjør ikke sånn! Jeg ga opp mye for ham, flyttet til utlandet blant annet, og satt igjen med svarteper, skyhøye regninger og en ydmykende oppdatering på bloody Facebook. Til alle som har opplevd liknende, dere har min ubeskrivelige sympati. Til dere som ikke har det; måtte dere slippe.

Det postive? Jeg synes fortsatt WoW er morsomt. Har kommet ganske langt inn i ICC og håper vi snart kan fikse en audiens med Lich King. Jeg har hørt rykter om at han noe loot til oss!

Så mens jeg planlegger hevn ved å selge trommesettet hans på Finn.no for 1 krone / bestille bindende abonnement på 48- binds Leksikon til ham / snike gelatinplater ned i toalettet hans (stivner i rørene etter noen dager), hevner jeg meg i mellomtiden på ugly-buglyene i Icecrown. Og neida, jeg har ikke konkrete planer om å gjøre noe av dette. Jeg holder meg selvfølgelig innenfor norsk lovverk. *Nikker overbevisende*

Lover at neste blogginnlegg skal bli mer WoW og mindre qq. Inntil da…have fun 🙂

Digger denne sangen, forresten. Passer til humøret mitt om dagen.

Comments are closed.