Fargerik søndag

Posted: February 21, 2010 in Tips

Lilooooo

Tuddelu!
Jeg har 3 level 80 toons. Men bare en av dem får være med på moroa, egentlig. Min første level 80 er en hunter ved navn Liloo, og vi har vært igjennom mye sammen. Fullført hundrevis av quests, blitt kjent med mange mennesker,  opplevd to ekspansjoner… Så i det siste har jeg funnet ut at min hunter fortjener å komme ut litt mer, derfor har jeg begynt å gjøre en del pvp med henne. Særlig Wintergrasp, som er hver andre time. Det er utrolig moro, synes jeg, for det varer (som oftest) lengre enn en battleground. og de som vinner får muligheten til å gjør VoA, så det blir på en måte en premie, i motsetning til BGs der man bare joiner en ny etter å ha tapt eller vunnet en.

Det har blitt litt nytt gear også, og nytt gear trenger nye sockets. Før jeg fikk min egen jewelcrafter, forstod jeg ingenting av socketing og de ulike fargene. Man kan selvfølgelig putte inn hvilken som helst gem i en socket, men man vil jo helst oppfylle fargekravene så man får med seg litt ekstra stats gjennom socketbonusen.

Dette tok det litt tid før jeg forstod:

Så kommer neste steg, nemlig stats. Det finnes jo så utrolig mange! Og det finnes både uncommon (grønne), rare (blå) og epic (lilla) versjoner av alle. Vel, dersom man har funnet ut at man vil ha en gem med f eks spellpower, er heldigvis fellesbetegnelsen lik for alle versjonene; nemlig runedMen uansett har jeg en side jeg bruker ofte når jeg vil finne ut hva jeg behøver, en tabell med kryssreferanser som gir det navnet du vil søke på auction house etter. Kjempepraktisk! Bildet er litt lite, men klikk på der for større versjon. Jeg elsker denne og bruker den hver gang jeg får nytt gear 🙂

Comments are closed.