Upgrades

Posted: February 19, 2010 in Raidtime!

Endelig har jeg fått nytt adsl. Jeg trodde det garantert kom til å bli noe surr. Du vet, Telenor ringer på installasjonsdagen og sier “duuuu, vi kunne ikke koble opp noen linje til deg fordi du har ingen sånn [sett inn navn på random avansert telefon-linje-del-thingie], og da tar det [sett inn x antall uker] samt [høyt beløp, gjerne tusenlapper] før vi kan ordne det. Oh noes!

Men neida. Montøren som skulle komme kl 9 kom kl 9. Han brukte 20 minutter og hjalp meg til og med å koble opp modemet, selv om det ikke var hans jobb. Så var jeg på nett, og min latency i WoW sank fra 10000 til 143. I Dalaran. Så jeg ble veldig fornøyd. Så fornøyd at jeg signet for gårsdagens 25man raid, og vi tok ned 5 bosser (Festergut som nr 5). Det ble tom loot til meg, en snasen shield fra Lord Marrowgar.  Så nå kan jeg spankulere rundt med min Bulwark of Smouldering Steel på ryggen. Ble også en ny t10 chestpiece for frostbadges.

Bilde jeg lagde etter første bosskill i fjor

Raiding føles fortsatt uvant ette å ha vært borte i 3 uker, men det var jo moro. Moro, og litt trist. Før pleide jeg å raide med samboeren min, nå var den eneste som i ny og ne tittet bort på skjermen min, katten min Frøya. Melankoli. Men det går forhåpentligvis bedre med tiden :s

Comments are closed.