Husker dere meg?

Posted: February 11, 2010 in When afk

Jeg har ikke blogget på over 2 uker. Det er såvidt jeg husker hvorfor jeg startet i utgangspunktet. Men når helgens høydepunkt består av å se “Nurnbergprosessen” på dvd, har man ikke et så glamourøst og begivenhetsrikt liv at man ikke har tid til noe annet. Så jeg skal forsøke å begynne igjen.

Jeg skrev at det hadde hendte noe trist i livet mitt, og det var at jeg og samboeren min har gjort det slutt. Noe som får en til å tenke, og jo mer man tenker, jo mer føler man seg som tidenes største fiasko, som et null, som en stor feiltakelse. Det er så mange på blogg.no som skriver at de har truffet “den rette”, og at når man gjør det så “bare vet man det”. Det tror jeg er tøys og tull. Selvfølgelig føles det som den rette når man er stormende forelsket. Tenk på alle som skiller seg, jeg tror ikke de stod ved alteret og tenkte “jaja, så er han/hun ikke den rette, men jeg sier ja likevel”. Selvfølgelig tenkte også disse at den som stod foram dem var den rette.

Dessverre hender det at livet tar retninger man ikke har valgt selv. Endringer som setter såpass dype spor at det blir vanskelig å ikke legge merke til dem. Mange par opplever at forholdet tar slutt etter at barn kommer inn i bildet. Andre treffes i veldig ung alder og forandrer seg i ulike retninger. Noen ganger kan en uventet oppsigelse knuse håp, drømmer og trygghet og etterlate seg sorg, usikkerhet og savn.

Når du i tillegg delte hobbyen din med denne personen, er det ikke så lett å blogge om det etterpå. Men jeg skal gjøre et forsøk. For å gjøre dette innlegget om mulig enda mer deprimerende (beklager!), legger jeg ved en video som passer til kaoset som florerer i hodet for tilfellet.

Comments are closed.