Virtuell rikdom

Posted: January 25, 2010 in Tips

Jaa! I dag kom min vel etterlengtede Authenicator. Den har visst vært på en liten rundtur i verden. Ikke at det overrasker meg, for sånn går det med stort sett alt jeg bestiller på nett. Jeg er med i bokklubben, forresten. Og all posten derfra går først innom El Salvador før den kommer til meg. Adressen min er korrekt, bare at det er med El Salvador som poststed. Så får jeg den tilbake hit, med spanske merker på og alt. Og det står skrevet på spansk at mottagers adresse ikke kan finnes i El Salvador. Det er jo ikke så rart. Jeg har aldri vært der, lant mindre bodd der. Hvorfor jeg ikke har sagt fra? Det har jeg, mange ganger. Men Bokklubben liker fortsatt å sende brevene mine innom El Salvador.

Jeg bestilte noen franske bøker i julen. De tok turen innom Tyskland før de havnet her, men da havnet de på et annet postlager og ble sendt tilbake til Frankrike. Samme skjedde med elefantkalenderen jeg bestilte for noen år siden. Den havnet i Chicago. Heldigvis får jeg alltid bagasjen min på korrekt rullebånd når jeg er ute og reiser med fly! Det finnes alltid en positiv side.

Uansett. Den har kommet nå. Jeg behøver ikke lenger være redd for at hackerene skal snoke seg inn på kontoen min og spise opp alt gullet mitt. Jeg behøver med andre ord ikke lenger være redd for å skrive om hvor mye / lite gull jeg har. Sayonara, hackers!


Photobucket

Mine personlige favoritter

Har  som sagt fått en del spørsmål om det å farme gull i WoW. Og aller først vil jeg understreke dette: Jeg er ingen ekspert på området. Jeg er ikke blant de som kan skryte av hundrevis av tusen. Jeg tilbringer heller ikke mange tider på å farme gull, for det har jeg ikke tid til. Min hovedsysselsetting i WoW er først og fremst raiding, det er det jeg tilbringer absolutt mest tid på. Mine tips er bare mine personlige preferanser, det finnes mange andre som er mye lurere og mer effektive enn meg.

I den nærmeste tiden fremover vil det komme flere innlegg med forskjellige tips til hvordan man kan skaffe seg litt flere gylne pixler. Håper jeg kan være til noe hjelp!

Comments are closed.