Dark days

Posted: January 13, 2010 in Raidtime!

Hallo!

Har vært uten nett en stund. Null nett = null blogging. Men nå er både jeg og nettet tilbake, jippi!

Icecrown har åpnet sin nye wing, Plagueworks, og navnet passer, for det er plagsomt vanskelig hehe. Festergut er nede, men broren hans Rotface og deres skaper (?) professor Putricide er fortsatt i live. Dessverre.

Jeg har fått meg en god del nytt gear i det siste, 2 set bonus fra t10 shoulders og gloves, nye legs, våpen og boots. Fant disse på auction house i går og kjøpte dem for 6000 gull. Ganske så billig til å være level 264 item, synes nå jeg.

Jeg har fått mange forespørsler om jeg kan skrive litt om å farme gull, og ja, det kan jeg absolutt. Men jeg venter med å skrive om businessen til jeg mottar min authenticator, som er bestilt og skal være på vei. Man kan aldri være for sikker!

Ellers har jeg funnet ut at tiden er inne for nytt design. Så om siden skulle se rar ut den nærmeste fremtiden, er det jeg som driver og knoter med html-koder. Litt sånn under construction altså. Har også funnet ut siden fungerer best med Firefox, iallefall i forhold til Explorer. Men det gjør det meste, synes nå jeg! 🙂

Comments are closed.