Good evening, Oslo!

Posted: December 26, 2009 in When afk

Sitter for öyeblikket hjemme hos moren min (svensk tastatur, så bare se bort fra ö'ene), har spist ribbe, medisterkaker og julepölse med öl til. Godt! Juleaften var det torsk, og i går serverte faren min and, så jeg ble glad når jeg fikk servert noe mer klassisk julemat i dag. Ellers snör det som bare rakkern, og bilen hadde i morges rett og slett forsvunnet, i tillegg til at den var bröytet inne. Det hjalp dårlig å stå der med en gratis mini-isskraper fra Rimi kan jeg si. Det måtte sterkere midler til (les: spade).

Siden foreldrene mine er skilt blir det en liten gaveutdeling nå, alltid trivelig det. Jeg har forresten fått gavekort i en PC-butikk, og har begynt å silke litt på en ny mus. Har dere hört om Naga Mouse? Spesialdesginet for MMO's, 17 knapper som kan bindes til forskjellige kommandoer, og snertent desgin. Hmm…I think me like!

Klöne som jeg er kommer jeg sikkert til å trenge et helt hjelpeteam til å läre meg den, og kommer sikkert til å trykke feil på alle knappene i begynnelsen med merkverdige resultater, men… övelse gjör mester, eller hva? Blir dårlig med spilling nå om dagen, geek som jeg er har jeg såklart drasset med meg laptopen, men det er jo bare å komkludere med at laptop er craptop. 

Var det noen som fikk noe fint til jul, forresten?

Muligens min nye venn

Comments are closed.