Avatar!

Posted: December 20, 2009 in When afk

Det har vært lite blogging i det siste. Og destod mer WoW. Nå er Icecrown CItadels første wing clearet, og det bare å vente på nye bosser. Og til slutt Lich King, selvfølgelig. Men jeg har iallefall rukket å ta en tur på kino for å se en etterlengtet film, nemlig Avatar. Til alle som vurderer å se den, kan jeg bare si: se den. Nå!

Det eneste negative med Avatar er man får lyst til å besøke en verden som ikke finnes, iallefall ikke som vi vet om. Man får lyst til å springe rundt, bruke musklene, snuse inn lukten av duggfriske planter og bare være…fri. Det var en liten nedtur å komme ut til den asfaltbelagte gaten dekket av snø og sludd (hvor ble det av jungelen med fargerike apekatter?), sette seg inn i en kald bil (gi meg en enhjørningliknede hest!) og komme hjem til leiligheten (jeg vil heller bo i toppen av et tre!).

Men nedtur eller ikke, filmen var uansett en major opptur! Har allerede bestemt meg for å se den igjen. Denne gangen med 3D briller. Dersom man tenker seg om er det kanskje ikke rart at jeg likte filmen så godt… jeg spiller jo draenei, og kunne ikke unngå å se visse likhetstrekk 🙂 Har du sett Avatar?

Comments are closed.