På vei mot the Lich King

Posted: December 14, 2009 in Raidtime!
Fire av bildene jeg måtte finne ut hvor var tatt. Kjenner du deg igjen?

Jeg nevnte tidligere at jeg var med i en konkurranse som gikk ut på finne ut hvor diverse screenshots tatt rundt omkring i WoW-verdenen var tatt.  Vel, etter tre runder og 40 bilder ble dte kåret en vinner, og det ble meg! Jippi! Premien var en ny 24 slot bag som kom i den nyeste patchen, nemlig Haris Piltons bag. Den koster 3000 gull, så absolutt en verdig premie.

Ellers har det ikke vært så mye blogging i det siste. Jeg har jo ikke tid. Icecrown har kommet! Vi har startet både 10- og 25mans raid i citadelen, og 2 bosser er nede sålangt. Mer om dette i neste innlegg! Jeg har fått mitt første 251 item og håper på 264 snart. De mer haredcore raiding guildene på serveren har vært i ICC døgnet rundt siden patchen ble sluppet, og jeg daler sakte, men sikkert ned på rangeringslisten over restoration shammies, sånn rent gearmessig. Buhu!

Nå er klokken snart 21, og det betyr at det erpå tide med litt ICC fun igjen. Har du vært i Icecrown Citaldel? Hva synes du? Ha en god kveld!

Comments are closed.