Aaaaaughibbrgubugbugrguburgle!

Posted: December 3, 2009 in Around Azeroth
family

Hva i all verden var det? Det var lyden av en murloc, såklart! Mitt første treff med murlocs var i Westfall da jeg var sånn ca level 10 på min aller første karakter. Jeg skulle gjøre et quest som gikk ut på å skaffe Murloc eyes, og det var med stor forundring jeg oppdaget de merkelige skapningene som ser ut som hybrider av fisk og frosk med gutterale gurglelyder som kan høres på lang avstand. Aaaaaughibbrgubugbugrguburgle!!  Eller RwlRwlRwlRwl om du foretrekker.

murloc

Har du selv forsøkt å imitere en murloc? Det har jeg, skjønt, jeg tror jeg fikk mer sympati for forsøket enn anerkjennelse. Murlocs har liksom blitt en kultgreie i Blizzarduniverset, det finnes Murloc kosedyr, t-skjorter, in-game pets, Murlocdrakter og rocksangen “I am murloc”…bare for å nevne noe. Selv synes jeg babymurlocene er voldsomt søte. Liker du murlocs? Uansett burde du se denne videoen, utrolig bra laget! 

Comments are closed.