For the Alliance!

Posted: November 30, 2009 in Raidtime!

Jeg vet at flere av leserne spiller horde, men… jeg må bare inrømme at i går var jeg med og drepte alle hordelederene. Og ikke nok med det, jeg nøt hvert sekund av det!

Vi venter fortsatt på Icecrown, og da raidplanene våre ble avlyst i går, var det en lys hjerne som foreslo at vi skulle gjøre litt pvp. Pvp?? Løpe forvirret rundt med en diger tauren warrior på slep i Arathi Basin, ligge død i midten av en arena eller ride av gårde etter de andre fortere enn lynet i Alterac Valley. Det er stort sett mine erfaringer med pvp. Jepp, jeg spiller på en pve server. Men i går var vi alle litt vågale, så vi bestemte oss for å gjøre For the Alliance. Vi var 40 spillere på det meste, og til tross for litt logistikkproblemer (hvor er Silvermoon?? Jeg har ikke flight path til Barrens! Jeg har gått meg bort i Undercity! Hjeeelp!) gikk det hele ganske så smooth. For ikke å snakke om at vi fikk en bearmount i reward.

Vår server består vel av 80 % alliance og 10 % horde eller noe slikt, så vi så ingen forsøk på å stoppe oss bortsett fra noen puslete bullets fra en hunter som stod langt unna, i redsel for å havne i vår massive AoE. Jeg har nå fått blod på tann og planlegger å samle opp litt pvp-gear. Så til dere som hører til battlegroupen Reckoning, se opp for meg i fremtiden! Håhå (Ja. Jeg vet. Total tom trussel, inten pvp-gear kan veie opp for mine total mangler på skills i pvp. Men moro kan man ha det likevel!). Liker du pvp?

forthealliance

Comments are closed.