Mens vi venter på Icecrown

Posted: November 18, 2009 in Raidtime!
ulduar

Patch 3.3 Icecrown Citadel nærmer seg. Den offisielle datoen er ikke satt, men ryktet forteller 3 uker. Det er ikke så mye som skjer for øyeblikket. Guilden har clearet den siste 25man instancen, dog ikke på heroic 25, men det var heller ikke målet. Vi tar denne og Onyxia på en kveld og har fortsatt mye tid til overs. Folk konsentrerer seg om å farme gull, mats, levele alts eller rett og slett gjøre noe helt annet i det virkelige liv (allthough theres no real life, only afk).

Selv prøver jeg å raide litt med mine alts. Som bildet viser over, tok jeg min hunter med til Ulduar. Kan ikke si at jeg scoret høyest på verken dpsmeter eller skillmeter, siden jeg pleier å heale og stort sett konsenterer meg om den jobben, ble jeg lettere forvirret når jeg fikk enkle instrukser som å ta hånd om adds og være ansvarlig for turrets. Huh? Men det gikk jo greit, var som å spille på nytt for første gang, ganske herlig følelse. Litt loot ble det også. Men “all loot is hunter loot”, ikke sant?

skoll

Ellers er jeg på utkikk etter et nytt pet. Og ikke hvilket som helst. Den heldige (?) utvalgte heter Skoll the Wolf Spirit Beast ( phew, vi må finne et nytt navn til ham!), og en en såkalt rare spawn fra Storm Peaks. Han er et eksotisk pet, så det kreves en Beast Mastery hunter for å temme ham. Jeg sier Dual Spec ftw. Så langt har jeg ikke sett snurten av ham, men jeg har god tid. Iallefall 3 uker! 🙂

Legger ved en video fra Ulduar, veldig bra laget synes jeg. NB! Husk å se den i HD for en myye bedre opplevelse.

Comments are closed.