Vil du vinne en slik?

Posted: November 5, 2009 in News

Jeg har fått meg en ny venn. Kom over to nye pets i Blizzard Store og fant ut at en slik ville jeg ha. Min heter Lil' K.T. og er en søt liten alienliknende mini – lich som skyter frostlasere på smådyr som kaniner og frosker og ler av dine pvp- motstandere med en ond latter. Me like!

Den andre er en panda som minner mistenkelig om pandaen fra Kung-Fu Panda filmen. Han fyrer opp noen kung- fu moves med jevne mellomrom og bukker tilbake når du bukker til ham (/bow).

Halvparten av inntektene går til Make-a-Wish Foundation. Petsene kan sendes til andre spillere i gave via e-mail, og koden man mottar kan sendes til alle karakterer på en wow-konto. Ettersom jeg er glad i alle kommentarene jeg får på bloggen min, vil jeg trekke ut en vinner som får en kode tilsendt til sin e-mail.

Det eneste som kreves er at du har en aktiv wow-konto og at du legger igjen en kommentar under med hvilket av de to du kunne tenke deg. Jeg legger navnene i en hatt (vel nei det gjør jeg ikke, for jeg eier ingen hatt, men i en skål!), og trekker ut en, ikke noe fusk selvfølgelig. Siden bloggen min ikke akkurat blir overbelastet med lesere (wow er et sært tema på blogg.no), er sjansen for å vinne ganske så stor. Vinneren vil bli trukket før helgen er over. Lykke til!

pets
Comments are closed.