Oh hai!

Posted: November 5, 2009 in Around Azeroth

Jeg har spilt WoW i over tre år. Eller er det fire? Går surr. Uansett så burde man jo tro at jeg på dette tidspunktet visste sånn omtrent hvor saker og ting befant seg. Men det gjør jeg altså ikke.

Da Kara var selveste “it”stedet å være en tid tilbake, var alle enige om at det var digert og flere gikk seg bort i begynnelsen. Men de fleste lærte seg at snudde man til venstre etter å ha drept elemental duden ved bokhylla, kom man opp en rampe og på riktig vei mot neste mål. De fleste. Ikke jeg. Jeg snudde til høyre og pullet mer. Eller gikk rett fram og befant meg i en lang korridor, helt alene uten mål og mening. Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet “where are you guys?” i /raid, og fått svar som “omg are you lost AGAIN?”. “Se på minimapen din!” sier alle. Jeg ser, jeg ser, men jeg forstår jo ikke noe mer av den??

Opptil flere ganger har jeg fått tilsendt Unusual Compass av guildmedlemmer med retningssans som vil være litt morsomme. Og jeg må jo bare godta det, de har jo så helt rett!

Iallefall. Jeg var i Stormwind for noen dager siden. Skulle fra Mage Quarter til Trade District og befant meg plutselig i en blindvei langs kanalen- ble så forundret over dette at da jeg skulle forsøke meg på en u-sving havnet jeg i vannet. Og der falt jeg rett og slett oppå en diger krokodille! Den hadde et sølvramme rundt seg, så det er altså en såkalt rare spawn. Ettersom jeg bokstavelig talt falt rett oppå den, begynte den å angripe meg og autoattack slo til, den er bare level 50 så den var død før jeg registrerte hva det var som drev og bet meg.

Jeg ble nødt til å skrive “hey did you know theres a rare spawn crocodile in the canals?”  i /general, og i det samme ble jeg bombadert med spørsmål om hvor jeg fant den, om jeg kunne vise dem osv. Flere hadde /target Sewer Beast som macro og hadde hatt det i to år uten å finne den (!). Visstnok er den uhyre sjelden, og før var det stor status for en hunter å ha den som pet. Bare synd at jeg var på min warlock og ikke hunter, og synd at jeg drpete den så fort. Jeg rakk ikke engang å ta noe screenshot av den fordi den ble borte så raskt, men legger ved bilde jeg fant på google.

Det å ikke ha helt snøring på nord og sør og opp og ned kan iallefall føre meg seg noe positivt og spennende! 🙂 Minner om konkurransen også!

sewer
Comments are closed.