Headless Horseman = Horseless Headman!

Posted: November 1, 2009 in Around Azeroth

Argh! 3 karakterer. Ganger 5. I 14 dager. Det blir 210. Jeg har gjort Headless Horseman 210 ganger. Minst! Det er jo uten å regne med alle de gangene vi har summonet ekstra alts. Jeg har drept headless horseman stående. Liggende. Sittende. Med tanks. Med to tanks. Med meg som tank. I cloth. I mail. I leather. Med healer. Uten healer. Med kun healere. Jeg har pugget. Jeg har tatt med venner. Jeg har blitt summonet dit, summonet andre folk dit selv, ridd dit, fløyet dit, sovet over utenfor inngangen.

Jeg har gjort headless horseman på dagen. På natten. På morgenen. Jeg har vært i godt humør. Dårlig humør. Hatt god tid. Dårlig tid. Det har regnet, vært solskinn og kuldegrader. Pets har droppet. Sverd har droppet. Hjelmer har droppet. Et x antall ringer har droppet og blitt oversett. Men! Har det eneste som hadde vært interessant droppet? Nei! Dropraten skal visstnok være 1 %. Burde ikke det bety (med mine elendige mattekunnskaper tatt i betraktning) at sånn i prinsippet skulle den ha droppet iallefall to ganger mens jeg har vært med? Jeg velger å tro det. Men neida! Jeg har ikke sett så mye som en hestehov. Og nå er eventen over.

Jeg tror ikke dette har vært sunt for meg. I dusjen i dag ropte jeg “Heres my body fit and pure! Now your blackened souls I'll cure!” høyt. Sånn helt til meg selv. For det er det han sier. Horsemannen. I hele Dalaran tramper det rundt hester med gule hover. Argh! Jeg hadde jo gitt hesten et alle tiders hjem! Vi skulle ridd lange turer og plukket blomster sammen, sett verden, den skulle fått ferske Mana Strudles hver kveld. Hvorfor ville den ikke komme til meg?

Jeg vet ikke om jeg orker å prøve igjen til neste år. Men risken er jo der. This time its personal! Happy halloween!

halloween

Comments are closed.