Pugs!

Posted: October 30, 2009 in Around Azeroth

pumpkin

Godkveld!

Denne uken har det blitt lite (vel, det var en underdrivelse, ingen er vel rette ordet) blogging, grunn? Jobb, forandringer som krever mye tid og litt slikt. Etter nyttår skal jeg høyst sannsynlig flytte, så det går med en del tid til planlegging av det. Dessuten har jeg begynt å se “Desperate Housewives” på dvd fra sesong 1 og oppover, og jeg er litt hooked 🙂

Her om dagen pugget jeg Vault of Archavon 10man, og rett etter start ble jeg kastet ut fra gruppen- til min store forundring. Måtte selvfølgelig finne ut av hvorfor, og resulatet ser dere her:

kick

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med pugs (pick-up-groups). I patch 3.3, som er den nye store upcoming patchen, vil det bli lagt mye vekt på pugs, når et nytt dungeon system introduseres. Spillere som benytter seg av dette systemet, dvs at de ender opp med tilfeldige spillere, vil belønnes med f eks items som et lite pet; Perky the pug! Å pugge heroics pleier å være easy cakes, men når det gjelder de større raidene som Toc25 og Ulduar 25, tror jeg jeg fortsetter å gå med guilden min for å være på den trygge siden. Hva synes dere om pugs?

 

Comments are closed.