Må ha det, bare må ha det!

Posted: October 20, 2009 in Around Azeroth

mountfever

Jeg skrev jo om at jeg hadde fått meg en ny mount, og man skulle kanskje tro at da flakset jeg fornøyd rundt på den? Noe som forsåvidt stemmer, men jeg har blitt grådig. Jeg vil nemlig ha flere mounts! Har du noengang tenkt over hvor mange mounts som faktisk finnes i WoW? Jeg har alltid visst at det var mange, men kom over en side der de er listet og avbildet én etter én. Me like!

Jeg hadde allerede en topp 5 liste før jeg kom over denne siden, men ble nok inspirasjon til å lage en topp 10 etter å ha sett alle disse. Men det får bli neste gang! Her kan du vindusshoppe etter nye transportmidler (NB! Stor side, kan ta litt tid å loade). Og her er min topp 5 liste, selvfølgelig med illustrasjoner:
Hva er din drømmemount?

mounts

1: Ashes of Al'ar, 310 % flying mount som dropper fra Kael'thas Sunstrider i The Eye. Ekstrem sjelden droprate. Har sett den droppe én gang, og personen som vant den sluttet å spille kort tid etter. Jippi.

2: Spectral Tiger, mount som man kan være heldig å få ved trading cards. Selges også flittig på nettsider som e-bay.

3: Raven Lord, mount som dropper fra bossen Anzu i Sethekk Halls heroic. En druid som har fullført sitt epic flight form quest må være med for å summone denne bossen.

4: Headless Horseman's Mount, sesonal boss som kan gjøres under eventen Hallows End som foegår . Bossen er et daily quest, og er man heldig dropper denne. Jeg har forsøkt 5 ganger hver dag til nå, ikke sett så mye som en hov hittil. Men gir ikke opp!

5: Onyxian Drake, 310 % speed mount som dropper fra, ja det sier seg vel selv, Onyxia.

Comments are closed.