Think Pink

Posted: October 17, 2009 in Around Azeroth

lørdag

I dag var det rim på vinduene på morgenen. Sommeren takket for seg for lenge siden, men nå som jeg nettopp begynte å bli vant til høsten merker jeg at den også er i ferd med å trekke seg tilbake, og vinteren er i anmarsj. Så i dag har jeg hentet vinterklærne mine ned fra loftet og funnet frem ullgensere, skjerf og boblejakker. Brr.

I dag er det lørdag 17 oktober. Om jeg titter på kalenderen min for denne dagen, står det overhodet ingenting spennende. Men! Om jeg titter på min WoW kalender står det, tam trrram tam tam (trommehvirvel), dagen før Hallow's End starter- Vel, jeg anser den egentlig som at den starter allerede i dag ettersom det er i gang etter midnatt, og jeg etter all sannsynlgihet er våken på det tidspunktet. Dette er siste delen av mitt “What a long, strange trip it's been“, noe som resulterer i en ny mount, nemlig Violet Proto Drake.

Jeg synes dette er en velfortjent mount, ettersom jeg har gjort mange og ikke alltid like morsomme ting for å få den. Jeg har reist verden rundt for å hilse på ærefulle dauinger, jeg har løp rundt i skogen for å plukke tusenvis av påskeegg, jeg har sjonglert med falker, reddet reinsdyr, vært barnevakt, bakt ingefærkaker drukket meg full, sendt ut valentineskort og skaffet meg skilpadde. Så tittelen, a long strange trip, passer utmerket når jeg ser tilbake på det.

Jeg går ikke med rosa klær i real life, det blir liksom litt feil på meg synes jeg. Men jeg må innrømme at jeg har en svakhet for denne fargen i spillet. Kanskje det er et såpass flertall av mannlige spillere at jeg har behov for å understreke det feminine i karakteren min? Uansett så jeg i går en hunter på en lilla mount, med en rosa flamingo som pet og til og med en liten rosa flamingo løpende på slep. Da smilte jeg stort. Har du noen egenheter / særheter i WoW?
pink

Comments are closed.