Pingviner og hackere

Posted: October 16, 2009 in Around Azeroth
pinguin2

Hei!

Jeg har ikke blogget på en stund nå, rett og slett fordi det har vært litt tøffe tider sånn jobbmessig. Usikkerhet på den fronten kan bli en sotr bekymringsfaktor, og da er ikke å skrive om spill og moro det første man føler for. Men jeg ser lys i tunnelsen (la oss håpe det ikke er et tog!) og da kommer inspirasjonen tilbake.

I dag har jeg oppdatert min World of Warcraft konto til Battlenet, noe alle må gjøre innen 12. november. Som “takk” fikk jeg et lite pet til min samling, og han er til å spise opp!

pinguin

Merging til Battlenetkonto kan gjøres her. I samme slengen har jeg tenkt å skaffe meg en Blizzard Authenticator, ettersom jeg statig opplever at bekjente får sin konto hacket. Det er ikke moro å plutselig en dag ikke komme inn på kontoen sin, bruke mye tid på å få den tilbake og oppleve at items og gull du har brukt tid på å skaffe er borte. Ok, så er det bare pixler, men det er fortsatt pixler man vil beholde, eller hva? Enda verre er det når man har fått kontoen sin hacket og i tillegg har tilgang til en stor guildbank. Slik som en i vår guild var uheldig og opplevde, da hackeren tømte hele banken vår. Har du fått kontoen din hacket noen gang?

bank

Comments are closed.