More dots tomorrow! More dots!

Posted: September 22, 2009 in News

onyxia

I morgen skal jeg… til Onyxias Lair! Woho! I morgen er nemlig dagen for patch 3.2.2. Dersom du skulle være så heldig å ha dagen fri til å utforske de nye endringene vil du antakelig bli skuffet ettersom external maintenance er forventet å vare frem til å sent som kl 17 på ettermiddagen. Altså må vi [insert large number here] spillere pent finne oss i å logge inn på samme tid og høyst sannsynlig forårsake massivt lag og muligens flere serverkræsj. Edit: Kl 17 gjelder bare visse servere (som min egen). De fleste servere er oppe igjen kl 11.

Jeg skrev litt om denne patchen i dette innlegget, og nå er altså tiden kommet for et blodig rendez-vous med et av World of Warcrafts største ikon- jeg sikter sevfølgelig til Onyxia. Sistnevnte er mer rasende enn noensinne, men de modige heltene som klarer å beseire henne vil bli belønnet med old-fashioned hjelmer, selvsagt oppgradert til dagens standard. Er du ekstra heldig kan du også forlate stedet i beste stil, nemlig på en flygende onyxia-mount som vitner om hvilken stor dragebeseirer du er.

Onyxias mount er ikke den eneste mounten som introduseres i nyeste pacth, hva sier du til å ri på en Little White Stallion eller en Little Ivory Raptor? Note: “This is NOT a fast mount”.

Jeg gleder meg stort! Nerfed eller boosted? Klikk her for å lese en enkel oppsummering av de nyeste patch notes'ene krydret med andre morsomheter.

Comments are closed.