Extreme makeover

Posted: September 22, 2009 in News
makeover

Blizzard stopper ikke å forundre meg. Som regel til det positive, og denne gangen er såvisst intet unntak! Jeg ble glad da jeg leste at det var mulig å bytte mellom horde / alliance som jeg skrev om her. Men nå er det offisielt at du kan til og med bytte rase innenfor din egen faksjon! Ja, det er sant! De sa det aldri ville hende, men…det stemmer ikke lenger!

Selv har jeg tre hovedkarakterer, en draenei, en night elf og et menneske. Ingen av disse vil miste sine hover, ører eller høyde over natten og kan puste trygt ut. Min night elf nummer to, serimot, er i faresonen for transformasjon, for dersom det er mulig å lage en worgen ut av en alv når Cataclysm kommer ut, kan hun bare forberede seg på å en dag våkne opp pelsbelagt og med hoggtenner! Noen andre som vil bytte rase på sin toon?

bluepost

Bluepost fra WoW forum

racechange

Coming soon near you!

Comments are closed.