Dagens merkeligste

Posted: September 20, 2009 in When afk

                                                                                                                                                                                                                      
janiceSent i går kveld satt jeg og leste tilfedige blogger på blogg.no og kom over den merkeligste på lenge:

http://janicce.blogg.no/ (bildet er lånt derfra).

Jeg kunne ikke annet enn å le høyt, men det var som sagt sent på kvelden, jeg var i godt himør, hadde drukket noen glass rødvin og da kan de særeste ting bli morsomme.

Enten er dette en person som er spik spenna gæærn, eller så er det ironi og parodi på høyeste nivå. Det finnes mange blogger på blogg.no der hovedinnholdet låter “heiiii søtisssser, i dag har jeg værrt på skolen og det var sjedelig fordi mattelæreren er så sjip azz, legg igjen kommentar daaa klemzzz”. Jeg mener ikke å legge noe negativt i dette, alle må få blogge om akkurat det de vil (mange vil nok si at min egen blogg er toppen av geekness). Men denne Janicce har iallefall laget en vill parodi (eller, ?) på denne typen blogger, kombinert med vanvittig mange skrivefeil, merkelige bilder og originale emner, om alt fra kjendisfest med Mia Gundersen til noe så delikat som bremsespor.

Janicce har fått mange kommentarer selv om bloggen er helt fersk, noen tar den som en spøk og ler, andre korrekterer stavefeil og visse er oppriktig forbanna og ser ingen humor i det. Jeg kunne ikke annet enn å le, men jeg har kanskje dårlig humor? 🙂

Sjekk ut Janicces blogg og bedøm selv 🙂

Comments are closed.