Stæsj!

Posted: September 15, 2009 in Around Azeroth

fp

Av og til lurer jeg på hvor lenge jeg kommer til å spille WoW, iallefall på denne måten jeg spiller nå. En ting er jo sikkert, det kommer selvfølgelig ikke til å vare evig. Så jeg tenkte ta jeg skulle bestille en kopi av meg selv, for å ha som minne når den tiden kommer. Så kan jeg se tilbake på den og antakelig tenke “hvorfor gadd jeg å bruke all den tiden på noe sånt”, men forhåpentligvis også huske hvor mye moro jeg hadde, og at jeg faktisk fikk flere ekte venner ut av det. Og da mener jeg ikke pixelvenner som kan hale deg gjennom Deadmines, men venner man treffer og spiser middag med og sånne rl greier 😀

Du har sikkert hørt om, og kanskje også besøkt, FigurePrints. Jeg synes det har vært litt i det dyreste laget å bestille, men nå har prisene gått ned ganske mye (fra ca 170 Euro til 130). Dersom man har en karakter som man har blitt litt glad i og gjerne vil ha foreviget i keramikk (?), er det jo litt ålreit å kunne ha noe gear som ser representativt ut. Man vil jo helst ha noe hippere enn de grønne leggings-of -the-boar som får rompa til å se bred ut. Det har FigurePrints også kommet frem til, for du kan nå enten velge ditt eget armor, updated fra armory, eller velge diverse andre armorsets. Dersom du på et eller annet tidspunkt hadde fullt t3 set og vil huske karakteren din fra den tiden du hadde dine gloriedager er dette fullt mulig.

Jeg er ikke den eneste som vurderer å skaffe meg WoW effekter til hjemmet. Det finnes vanvittig mange greier der ute!

Hva med en skjorte til vofsen? Smykker til kjæresten? Såpe til badet? Eller mana / health energidrikker til de lange raidkveldene? Om ikke annet, moro å gi som presang til en annen som er fanget i hobbyen vi kaller World of Warcraft.

stash2

Jeg fant også et utvalg av kosedyr, og må innrømme at jeg har fryktelig lyst på en voidwalker som kan sitte på skrivebordet og følge med. Og murlockbabyen var rett så uimotsåtelig søt 🙂

pets

Comments are closed.