Azeroth updates

Posted: September 13, 2009 in Around Azeroth

10man2Det har ikke vært så mye WoW blgging i det siste, rett og slett fordi jeg og de jeg spiller med står litt fast for tiden. I Ulduar 25 er fortsatt Yogg – Saron ubeseiret, til stor frustrasjon for mange. I den nyeste instancen, Trial of the Crusader står vi fast på tredje boss, den vanvittig irriterende PVP-fighten The Faction Champions. Guilden vår har rast flere plasser ned på serverrangeringen, og det er kun fordi vi ikke kommer oss forbi denne. Jeg gjorde samme instance bare 10man her om dagen, og vi clearet hele stedet uten motstand. Men før eller siden løser det seg nok, og jeg har for å være ærlig ikke SÅ hastverk heller.

I mellomtiden leveler jeg som nevnt min druid, men også min warlock som er level 70 nå. Jeg har en level 80 som jeg får raide med, og ettersom hun er healer er det moro å gjøre noe annet iblant. Slik som i går, da var vi en gjeng alts som dro til Naxxramas 10, jeg hadde med min hunter og det var veldig moro.

I kveld bærer det tilbake til Yogg-Saron, og jeg håper vi kan forlate han med noen epics i bagene denne gangen. Noen som har vært med på denne fighten?

azerothnews

Comments are closed.