Jeg fikk Papa Hummel

Posted: September 10, 2009 in Around Azeroth
wowtrade2

Hallois!

I kiosken hvor jeg kjøper lunsj selger de World of Warcraft Trading Cards- og tro det eller ei, jeg har blitt så geek at jeg har kjøpt noen slike i det siste. Etter patch 3.2.2 er de kuleste objektene du kan få herfra ikke lenger BoP, og min drøm om en Spetral Tiger mount kan jo faktisk gå i oppfyllelse! Jeg har flittig sjekket AH for å finne en slik, men med labert resultat. Om det er noen som har en slik og vil selge den, stikk innom Bronzebard og kontakt meg! 🙂

I mellomtiden kan jeg jo kjøpe noen kort og håpe på å få noe morsomt, det er jo ikke bare spectral tigeren som hadde vært stas. Hva med en fiskestol? En hønemount? Eller en ogre-pinata til å slå på?

wowpapaI min nyeste pakke fikk jeg noe som heter Papa hummel Old-Fashioned Pet Biscuit. Jeg kan visst gi noen kjeks til små pets, så blir de store. Jaja, hvorfor ikke? Jeg vet ikke hvordan kortene egentlig fungerer, skal man samle på dem eller bytte, eller spille, eller…?

“Attach to target Pet ally in your party and put X growth cointers om Papa Hummel's Old-Fashioned Pet Biscuit. Ongoing: Attached ally has +1 ATK / +1 health for each growth counter”. Eh javel..? Sier meg overhodet ingenting, men det kommer nok godt med.

I mellomtiden venter jeg tålmodig på min spectral tiger 🙂

Comments are closed.