Druidlove

Posted: September 4, 2009 in Around Azeroth

tweety
God dag!

Jeg har startet et nytt prosjekt; jeg leveler en druid. Tanken som først slår meg er, hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Hvor moro er det ikke å tasse  rundt som usunlig katt i skogen, slå på store ting som en diger, tung bjørn, eller kaste ut laserstråler i en form som minner om en enorm hybrid av kylling og elg?

Jeg kan tanke, jeg kan heale, jeg kan gjøre pew pew. Hva mer kan man ønske seg? Det skal dog sies at jeg tror jeg skal vente en stund før jeg melder meg som tank til noe som helst. Forrige dagen fikk jeg et whisper fra en random person “you TANK? Wnna comm STOCKS??”. Som faktisk var hadde jeg hele 5 quests i Stockades (instancen under Stormwind City, dersom noen hordespillere skulle ha glemt det), så jeg tenkte “shit, hvorfor ikke”, kastet meg over i bearform og kjøpte en haug med elixirs, food og ymse greier i forsøk på å forbedre min ikke så altfor imba HP pool.

Vårt party: En warlock som insisterte på å få en summon selv om han befant seg i Stormwind Trade District. En shammy som ikke helt kunne svare på om han var healer, elemental eller melee. En hunter som forholdt seg helt taus, en rogue som spammet macros i partychat, og til sist meg, dødsnervøs og febrilsk letende etter tauntspellen.

Vel. Pugs er pugs. Noen ganger funker det, noen ganger ikke. Jeg tror det er riktigst å putte denne gruppen inn i sistnevnte kategori. Roguen var overivrig og ville zappe alt og alle, bare synd at vi andre befant oss i et helt annen rom av instancen slik at når den zappede fyren våknet opp, tok han med seg vennene sine og kom løpende inn i vårt rom. Yikes! Den tause hunteren hadde ikke noe pet, og, enda verre, han var også melee. Med andre ord, han brukte hverken bue eller gevær, han stod og slod på mobsen med to pjuskete sverd. Ehem.
druidpics

Warlocken likte å feare, de han feared ble tydeligvis så redde at de løp laaangt av gårde og gjett hva? De kom tilbake med enda flere sinna venner. Shammien fant ut av han ikke var healer likevel, noe som resulterte i vilt kaos og “Your skill in WIPE has now increased to 450”. Grats, grats. Jeg skal ikke sitte på min høye hest og kun påpeke andres feil, for jeg var ikke stort bedre selv. Tauntknappen forsvant et eller annet sted mellom tredje wipe og dots på zapped target, og jeg klarte opptil flere ganger å gå ut av bearform til casterform, noe som varte sånn omtrent 3 sekunder før jeg lå med ansiktet begravd i betongen.

Gikk det bra? Nei. Hadde jeg det moro? JA!

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hvorvidt jeg skal være tank/cat/healer/lazerchicken, men jeg tror kombinasjonen blir balance/feral.

Uansett er druid en supermorsom klasse å spille, og jeg håper min får se level 80-lyset før eller siden. I min fart vblir det høyst sannsynlig siden, men det gjør ikke noe så lenge det er gøy 🙂

Legger til en liten video jeg laget, jeg tester ut fraps og dette ble en førstegangs test. Så bær over meg meg selv om kvaliteten og innholdet er sånn passe lavmåls. Ønsker dere en fin fredag!

video:druiddance
Comments
  1. […] do nothing. However, I have deciced it is time to level the druid, after all  I even dedicated a post to droods! So the sexy Miss Moonkin Honeyfrost is going out shaking her feathers in Azeroth. People say […]