Kostymer!

Posted: August 26, 2009 in Around Azeroth

eliseleia
Hei 🙂

Jeg har alltid likt å få nytt gear i World of Warcraft. Da jeg levelet min første karakter, en hunter, var jeg ikke så nøye med å se på stats, det gikk mer i farger. Jo mer flashy og shiny, jo bedre! Jeg hadde en periode et sett med hotpants i sølv, støvler i gull og knall rød hansker og chestpiece, toppet med våpenenchants som glødet av flammer. Jeg så ut som en futuristisk teletubby, men følte meg som kongen på haugen.

I Burning Crusade fortsatte armoret å være rimelig skinnende, med gøldende ildkuler og svevende glober. I Wrath of the Lich King er det litt mer nøytralt, med mørkere farger, litt vikingaktig. Mer realistisk, kanskje, men jeg har hørt rykter om at i Cataclysm kan man tilpasse sitt eget gear litt mer dersom man har crafting professions, som blacksmithing, leatherworking og tailoring. Legge til egne farger og slikt. Jeg sier bare: Bring on the pink dye!

Jeg har alltid likt å kle meg ut. Karneval og kostymefester var en stund det beste jeg visste. Nå er det lenge siden jeg har vært med på noen slike arrangementer, så jeg morer meg isteden med å kle meg ut på sider som FaceInHole. På bildet et mer eller mindre vellykket forsøk på meg som Princess Leia fra StarWars, bare synd at kontrastfargen ble så stor at det var like greit å kjøre sort/hvitt.

Det kommer vel ikke som noen overraskelse at jeg fulgte med på kostymekonkurransen på Blizzcon. Det er utrolig hvor mange kreative mennesker det finnes der ute, kostymene var så velgjorte og avanserte at i visse tilfeller ligger det mange, mange måneders arbeid bak dem. Jeg har lagt til noen av mine favoritter, et lite utvalg av alle som deltok. Liker du å kle deg ut?

costume2
costume1
costume3

Comments are closed.