Ingen over, ingen ved siden av…?

Posted: August 21, 2009 in When afk
aion

God kveld!

Jeg har som sagt spilt WoW i snart 3 år uten å spille stort annet. Derimot går jeg i tanker om å prøve det nye spillet Aion- The Tower of Eternity som slippes rundt 25. september. Har sett på noen trailers, og må si det frister å kunne spille en flyende fe med masse magi på lager. Jeg tror ikke det kommer til å ta meg vekk fra WoW, men jeg vil iallefall teste det ut. Noen som har spilt i Betaen?

Jeg håper spillet er mer eller mindre ferdig når dert slippes, noe jeg har opplevd å ikke være tilfelle ved andre spill jeg har prøvd før. Vanguard- Saga of Heroes er et eksempel på dette. Spillet hadde, etter min mening, stort potensiale, men ble sluppet for uferdig. Dessuten likte jeg ikke det at du mistet xp dersom du døde, det føltes som å gå mange steg tilbake- men det er kanskje jeg som liker å ha det lett? 🙂

Da Lord of the Rings Online nærmet seg, fikk jeg en Betainvitasjon, jeg syntes spillet var brukbart og kjøpte det også da det kom ut. Men WoW hadde fått for tett grep om meg, dessuten irriterte det meg at spillet var så lite soneløst, jeg ønsker ikke å måtte vente på en loading screen kun for å gå inn i et hus på leting etter en questgiver.

Age of Conan ble jo veldig hypet opp, og også dette spillet har jeg, men har spilt minimalt. Derimot håper jeg spillet klarer seg ettersom det er norskprodusert og har skapt stor internasjonal interesse og anerkjennelse, noe som fremmer norsk kulturliv. Spillet kom visst nylig med en ekspanskjon (korrekter meg om jeg tar feil), denne har jeg ikke sett noe på ennå.

aionpploroids

Jeg har alltid likt multitasking, kan gjerne se på film og lese samtidig, leser gjerne to eller flere bøker paralelt, og regner med at jeg skal klare å spille litt Aion (om det er noe bra) uten at det skal gå på bekostning av min kjære venn Wow 🙂

Legger ved en video av den cinematiske traileren av spillet- hva synes du? Virker dette interessant?

Comments are closed.