Det er bekreftet! Cataclysm på vei!

Posted: August 21, 2009 in News

Aksel Hennie og Tone Damlie Aaberge har nå bekreftet det alle visste, at “ja, vi er kjærester“. Dette er en nyhet som interesserer meg sånn omtrent midt i ryggen. Jeg kan derimot med glede slå både Db og VG når jeg kan bekrefte at World of Warcrafts nye ekspansjon er sluppet- navnet er som jeg tidligere har nevnt, CATACLYSM. Edit: Nå står også nyheten å lese her og her.

Dette ble nylig annonsert live over Blizzcon, de viste også en trailer som jeg har postet nederst.

cat
catmap

For å nevne noen nye ting som nå er bekreftet:

– Levelcap 85
– To nye raser: Goblins (horde) og Worgen (Aliance)
– Nytt sekundært profession: arkeologi
– Endringer av Azeroth, noen soner vil bli oversvømt, andre vil få ny levelrange etc.
– Flying mounts vil nå kunne brukes i hele verdenen.
– Nye klassekombinasjoner. Vil du være gnome, men samtidig healer? Ikke noe problem!
– 5 nye level 80-85 soner, basert på gamle soner som nå vil endres
– Guildleveling
– Historiefremdrift i leveling
– En undersjøisk sone med undervannsmounts (SJØHESTMOUNT!!!!)
– Heroic Deadmines og Shadowfang Keep for level 85

catvulc

catmap2

catmap3
catmap5
catmap8
catmap9
catmap10

Klassekombinasjoner:
catcombo

Ekspansjonen vil muligens komme ut i 2010, og det vil åpnes for Beta allerede dette året. Noe jeg skal skaffe meg tilgang til, akkurat som forrige gang 🙂

Her kommer videoen som fikk adrenalinet mitt til å pulsere litt ekstra. World of Warcraft Cataclysm trailer, nylig annonsert fra Blizzcon 2009.

Comments are closed.