Fun fun fun!

Posted: August 20, 2009 in Around Azeroth
mount
Hei!

Nå er jeg tilbake fra min “store” utenlandstur, og kan blogge igjen. Har ikke spilt WoW på en uke, hadde ingen abstinenser av noe slag og har ikke tenkt på spillet i det hele tatt, men det var morsomt å spille litt igjen.

Patch 3.2 har vært ute en stund og det er gode tider for de som vil tjene gull- selv har jeg halt inn en god slump og er rett så fornøyd. Epic gems har kommet på markedet, og jeg har kjøpt en mengde slike for honorpoints og emblems of heroism, som ikke er like heroiske nå som det har kommet nye. Disse stenene har jeg fått laget gems med stats av, og se selger som varmt hvetebrød, for å bruke et gammelt uttrykk (hvem kjøper forresten så mye varmt hvetebrød? Jeg har aldri sett noen med det, jeg har aldri hatt det og ikke har jeg sett det til salgs heller. Hm.). Dessuten har folk fått nytt gear og trenger enchants, noe jeg flittig legger ut på auksjonshuset.

Dessuten er det nye instancer og bosser ute. I går tok vi ned den første bossen på 25-man,  Trial of the Crusader, noe som var veldig moro. En krevende fight hvor alle må passe seg for å flytte seg i tide og ikke gjøre dumme ting slik at hele raiden wiper *host*. Min chainheal føk rundt i hele rommet konstant, earthshieldene poppet opp rundt tanksene og totems ble flittig plassert ut etter behov.

filmstrip
Etter raiden gjorde vi 5-spiller versjonen som heter Trial of the Champion, også veldig moro. Jeg har fått litt nye saker i det siste, totems og trinkets og offspec greier, og i går fikk jeg også en ny, sårt trengende dagger, ettersom min gamle naxx 25 mace er moden for utbytte. Happy dance for det! Det jeg synes er bra med den nye patchen er at alle som spiller WoW kan nå få bra gear. Du behøver ikke sette av hele kvelder til 25-manns raids, det holder å gjøre heroics og til og med PUGs (grøss) kan gjøre nytten.

Selv liker jeg jo å sette av kvelder til raids, men så er jeg jo en skikkelig geek også, eller…? 🙂

Iallefall, det burde finnes noe å gjøre for alle, enten du er hardcore eller casual. Til helgen er det Blizzcon, mon tro om Blizzard annonserer noe
moro der (sjøhestmount, sjøhestmount, SJØHESTMOUNT!)? Jeg skal ieallefall titte litt og ellers nyte min sene  sommerferie med blogginnlegg, spilling og ellers ta det med ro 🙂

board

New shinies!!!

Comments are closed.