Barnslig moro

Posted: August 9, 2009 in Around Azeroth

bags

Hei igjen!

Da er jeg hjemme fra min lille jobbreise og er klar for å blogge litt igjen. Mens jeg har vært borte har jeg har funnet ut at jeg er et surrehue. For å komme ut og inn av forskjellige dører på både forskjellige arbeidsplasser og hjem, behøver jeg en masse koder, chips, kodebrikker, adgangsbevis og nøkler. Jeg slenger selvfølgelig alt ned i én og samme veske, så får jeg samlet alt på et sted- det virker jo enkelt, men det er ikke det! Jeg finner rett og slett aldri noenting. “Lommeboken min er borte! Åh nei, her er den jo…men mobilen min! Den er borte! Øh nei, her er den også. Nei, det var visst den andre mobilen! Og hvor er brillene mine? De lå jo i det ytterste rommet, sammen med bilnøklene? Elller…? Jeg må visst ta ut alt sammen her, vent litt du…”

Dersom noen finner opp en nøkkel, brikke eller hva som helst som kan brukes på alle dører, låser, parkeringsautomater og hva det nå måtte være, så vil jeg gjerne forhåndsbestille en slik, takk. Og den kan gjerne ha en funsjon slik at når (ikke hvis, men når) jeg ikke finner den kan jeg klappe i hendene så lager den en høy lyd og flasher rødt. Eller noe i den dur?

Uansett, poenget mitt med dette er at slik har jeg det i WoW også! Jeg finner aldri noenting. Når jeg skal trade noen, blir jeg alltid stående så lenge og lete gjennom bagene at personen jeg skal trade med til slutt tror at jeg har gått afk eller blir disconnected. Det ble litt bedre etter at jeg fikk addon'en “OneBag”, der åpnes nemlig alle bagene slik at de ser ut som én stor. For de som ikke har denne geniale oppfinnelsen, finner du den her.

Så..hvorfor putter jeg ikke alle greiene mine i banken, tenker kanskje du. Jeg vil, jeg vil. Men den er stappfull. Ikke av ting jeg bare er for lat til å selge, men i stor del av morosaker. Jepp, du hørte riktig. Du er herved innviet til enda en av mine samlingssysler; wowtoys. Jeg har en god del, er på jakt etter enda flere, og så er det noen jeg dessverre aldri kan få. På bildet finnes en samling av disse, en god del av dem har jeg, noen er jeg på jakt etter mens noen av dem kan jeg dessverre aldri få.
Er dine bager / bankslots også fulle? Hva er de isåfalt fylt med?

Ps- takk til Irlin som lærte meg å legge til teksten ved siden av bildene- ta en kikk på bloggen hennes, den er bra 🙂

test2
test4
test5

Comments are closed.