Patch 3.2 ute i morgen

Posted: August 4, 2009 in News

mgt
Bonsoir!

Det har vært en kaotisk kveld i Azeroth. Trade- og generalchatten har gått i et kjør, det har vært perioder med massiv lag og folk har farmet ore, herbs og skins som galninger. Hvorfor? Det er dagen før den nye patch 3.2!

Selv orker jeg ikke lenger go crazy bananas før hver nye store patch- jeg mener, patcher kommer, patcher går, WoW består. Men! Det er en god del ting jeg gleder meg til:

*Construction of the Crusaders' Coliseum is complete. New raid normal and Heroic modes for the Crusaders' Coliseum can be toggled using the Dungeon Difficulty setting. This applies to 10 and 25-player versions. 10-player (normal), 25-player (normal), 10-player (Heroic) and 25-player (Heroic) all share separate raid lockout timersnye raids, jippi!

*The Argent Tournament Expands- nye dailies, jippi!

*New druid art for Cat Form and Bear Form has been added. There are now five unique color schemes for each form and faction
nye kittekats og teddybears! Jippi!

*Flying over Dalaran and Wintergrasp is now possible so long as players keep a healthy distance above the ground- jeg slipper å huske på at dette ikke går, no more falle av mounten og ende opp død på et hustak- jippi!

*A customizable totem bar will now be available for shamans allowing the storing of 4 different totems. These totems can be placed on the ground at once in one global cooldown for the combined mana cost of all 4 totemsforhåpentligvis ingen panikkendring av totem macros rett før en raid, jippi!

Added a new pattern for Flask of the North, usable by players with a high alchemy skill. The recipe is purchased from Northrend trainers. Flask of the North increases your spell power, attack power or strength for 1 hour and is usable in Arenas. It is not consumed when usedjippi, jippi, jippi!

For dem som vil lese mer om patchnotene og ikke bare mine utvalgte favoritter, ligger en oppsummering bl.a her. Har du selv noen tanker om den nye patchen? Hva synes du bra eller dårlig?

Jeg kommer dessverre ikke til å få med meg moroa de første dagene ettersom jeg skal ut på en liten jobbreise 🙂 Derfor blir det antakelig ikke så mye blogging før til helgen, da laptop og trådløst kan variere i stabilitet.

Jeg nevnte i tidlere innlegg at jeg gjorde Magister's Terrace hver kveld i jakt på diverse goodies, og som jeg også har lagt til et bilde av ovenfor. Vel, endelig droppet Orb of the Sin'dorei, så nå behøver jeg bare mount og pet så er jeg fornøyd 🙂 Kan tenke meg at den stakkars personen jeg drar meg meg dit blir like fornøyd for å høre at vi skal dit mange ganger til! Håhå :p

Jeg har også vært heldig med loot i det siste, endelig er General Vezax nede i Ulduar 25 og vi nærmer oss en instance vi kan calle clearet. Dette burde ta oss til topp 10 guildlisten på vår server, noe som slettes ikke er verst. Iallefall fikk jeg nye bracers og to tier 8,5 tokens, så jeg var happy shammy hele kvelden 🙂 Ønsker dere alle en god kveld, og for de av dere som merker noe til endringene i morgen; ha det riktig så moro, håper patchen svarer til forventningene! 🙂

newloot

Comments are closed.