Say hello to my little friend!

Posted: July 27, 2009 in Around Azeroth

friend
Min nye kompis

God kveld!

I august starter den årlige BlizzCon 2009, noe jeg skulle hatt veldig lyst til å være med på. Men flybillett til California koster litt mer enn budsjettet tillater. Jeg fortviler ikke av den grunn, da jeg har kjøpt en direct tv billett, dvs live tilgang til tilgang til eventsene via internettstreaming. Det er ikke kun World of Warcraft det dreier seg om, men også andre Blizzardspill som Diablo III og Starcraft II.

Så er det selvfølgelig kanskje noen smakebiter av hva vi kan vente oss av fremtiden. Jeg drømmer allerede om neste ekspansjon, selv om den er lysår unna. Hørte faktisk noen rykter om vi kunne vente oss et tropisk tema, en stor øy som stiger opp av havet og et eller annet sted på denne øya skal the big mean boss befinne seg, og han skal visst være en svær naga. Det er antakelig bare løse rykter- men jeg må si jeg liker ideen likevel. Ellers vil sikkert BlizzCon by på diverse konkurranser, OG! En liten goody bag bestående av Grunty the Murloc Marine. Denne er visstnok en honnør til Starcraft, noe jeg aldri har spilt, men jeg likte beskrivelsen av ham:

“This tiny terror is fully armored and comes equipped with a gauss rifle, which he?ll occasionally fire into the air to make sure no invisible spacecraft are swooping in to attack.

Han vil bli et artig tilskudd til det som etterhvert har blitt en større og større petsamling. Hva jeg skal med disse, er uvisst. Det startet uskyldig med en ugle. Nå har jeg et digert zoo med både vanlige og truede dyrearter (jeg har hørt at gnomes er i sistnevnte gruppe). Men om det er akseptert å samle på ting som fyrstikker, servietter og annet krimskrams er det vel ikke noe verre å samle på pixelpets! 🙂 Finnes det flere samlere der ute?

pets
En utvalgt kolleksjon av mine pets

Comments are closed.