WoW Lovin'

Posted: July 23, 2009 in Around Azeroth

Gårsdagens catch:

loot
God kveld / natt!

Gårsdagens raid ble en bra kveld. For meg som ikke har gjort noe særlig Ulduar 25 før ble det en ny opplevelse med masse moro. Vi tok ned 5 bosser og fortsetter på fredag. Jeg fikk også med meg et nytt belte 🙂 Jeg gikk som healer halve raiden og gikk deretter over til dps- må jeg si jeg føler meg tryggest på det første, synes det er utrolig morsomt å heale på min shaman. Tenker litt på å starte en annen healer i en annen klasse, kanskje en druid? Selv om denne tegneserien muligens mener noe annet:

healers

En tidligere venn jeg spilte mye med før logget på for første gang på lenge i går. Han sluttet å spille før Wotlk kom ut, så han befant seg i banken i Shattrah, en lettere desorientert level 70 rogue, uten guild og uten noen aning om hvor han skulle starte nå. Etter å omsider ha funnet veien til Borean Tundra fortalte han meg at han var overrasket over at jeg fortsatt spilte. Blir du aldri lei?, spurte han. Og svaret er – vel, nei. Jeg har spilt i snart 3 år og er ikke lei i det hele tatt. Man kan sikkert si mye om Blizzard, men jeg synes de er superflinke til å alltid finne på nye ting og legge til nytt content slik at det er vanskelig å gå lei.

Selv foretrekker jeg PvE, men iblant kan det være spennende å gjøre litt PvP, det er som å spille et helt nytt spill (selv om jeg riktignok tilbringer mesteparten av tiden død, i ferd med å dø eller prøve å løpe fra noen som vil se meg død). Hmf. Etter at Blizzard innførte achievements har spillere løpt rundt og utført basic ting som å kjøpe en mount, vinne en duell etc, til de mer sære greiene som drepe x antall kalkuner på kort tid og spise epler i fylla, til de voldsomt krevende achievementene som krever masse tålmodighet, en god porsjon selvtillit, eller rett og slett splitter pine galskap. Slik som denne.

Poenget er iallefall at uansett hva man synes er moro så burde det finnes noe for akkurat deg. Om det så er å levele karakterer, raids, arena, PvP, farme, rollespill eller bare å chatte. Hva foretrekker du i WoW? Blir du lei iblant?

Jeg har det iallefall veldig moro i WoW og tror at jeg kommer til å spille en god stund fremover. Jeg er og blir nok en uhelbredelig “geek”, rett og slett. Og det gjør meg ingen verdens ting, for jeg vet jeg er i godt selskap! 🙂
ulduartest3

Comments are closed.