WoW vs Haute Couture

Posted: July 22, 2009 in Around Azeroth

generalvezaxstrategyguide

Hei igjen!

Har igjen tatt en rundtur på diverse blogger på blogglisten og det som slår meg er at alle er så glamorøse! Jo mer fancy klær, sminke og duppetitter jo flere lesere, virker det som. Jeg må nok allerede på dette tidspunktet dessverre meddele om at min blogg ikke kommer til å bli hverken særlig fancy eller glamourspekket. Ikke vet jeg hvor du får byens beste mocca latté, jeg aner ikke hva som er in på hårfronten og jeg kunne ikke skilt Dolce & Gabbana fra Hennes & Mauritz om jeg så prøvde.

Derimot synes jeg, som alle WoW spillere, at det er morsomt å få nytt gear. På fredag i forrige uke byttet jeg guild. Et stort steg dersom man har vært i samme guild veldig lenge. Den nye guilden gjør 25-man, i motsetning til den forrige som fokuserte mest på 10-man. Nå er det general Vezax som gjelder- og å ikke oppleve “Omg OoM”. Det var første gangen vi prøvde oss på ham, og vi fikk han ned til 50% noen ganger før han ble for sinna og bestemte seg for å vise det, så ikke så aller verst? Jeg er overbevist om at han vil gå ned ganske så snart, og da er man jo litt nærmere et achievement! 🙂 Har du selv vært med på denne fighten? Tips mottas med takk!

I kveld er det satt opp raid, og jeg håper jeg kommer med selv om jeg ikke er blant de best gearede spillerne i guilden. Man vil jo gjerne vise hva man kan for å bli en av gjengen 🙂

Inntil det får jeg ta det med ro og gjøre litt daily quests kanskje? Daily fishing pleier å være innbringende for meg, med masse deilige lilla stener i fortjeneste. Slikt liker vi!

Det er visst populært å ta bilde av seg selv med “Dagens Outfit”, så jeg kan jo ikke være noe dårligere. Mitt dagens outfit er mitt sammensatte Fishing Outfit, mest for moro skyld, men fisken biter iallefall på 😉

wowvshautecouture

Comments are closed.