Bloggen er nå live!

Posted: July 21, 2009 in Around Azeroth
Hei, og velkommen til min blogg!

Etter å ha sittet flere kvelder og slitt med HTML, Photoshop og generelle blogginstillinger er omsider bloggen min mer
eller mindre ferdig. Da gjenstår det bare å forsøke å finne noe interessant å skrive om!
Etter å ha tittet gjennom mange blogger for idéer, tips og inspirasjon må jeg si meg mektig imponert over hvor mange kreative bloggere som finnes der ute. Og det ser ut til at absolutt alle er supererfarne på bilderedigering og layout! Jeg bøyer meg i støvet.

Det er ikke bare bloggere som scorer høyt på kreativitetsskalaen – en av mine favorittsysler er å kikke på diverse videoklipp fra sider som youtube o.l., og selvfølgelig er det mange bra WoW videoer. Utrolig hva spillere klarer å finne på, kanskje ikke så morsomt for de som aldri har spilt WoW, men for oss mer erfarne gamers kan resultatet bli ustyrtelig morsomt 🙂

Ettersom dette i første omgang er ment å være en WoW blogg, er det vel like greit å introdusere den med en av mine favoritter. Alle som har vært i en raid, har litt peiling på shadow priests eller rett og slett bare spiller WoW burde kunne kjenne seg igjen i denne. Enjoy! 🙂

Muppet Show version WoW
Uploaded by KazekageSee more comedy videos.

Comments are closed.